Biežāk uzdotie jautājumi
Kā es uzzināšu, ka jūs esat saņēmis manu pasūtījumu?
Pēc pasūtījuma noformēšanas Klients saņem automātisku apstiprinājumu par pasūtījuma saņemšanu internetā, uz savu elektronisko pastu.
Pasūtījuma apstiprinājums ir arī vienlaicīgi rēķins, kurā norādīta maksājuma summa un pasūtījuma numurs. Juridiski saistoša vienošanās stājas spēkā ar brīdi, kad Klients saņem pasūtījuma apstiprinājumu.
Kāda būs pasūtītās preces galīgā vērtība?
Preces vērtība būs identiska cenai, kāda norādīta šī interneta veikala mājas lapā pasūtījuma izvietošanas brīdī. Pasūtītās preces cena, papildu izdevumi, ja tādi ir, un kopējo pirkuma summu norāda Klienta pasūtījuma apliecinājumā.
Uz kādām valstīm tiek īstenota pasūtīto preču piegāde?
Mēs veicam pasūtītās produkcijas piegādi uz visām Eiropas Savienības valstīm.
Cik ilgi man būs jāgaida savs pasūtījums?
Kā likums, preču piegāde notiek 20 darba dienu laikā.
Vai interneta veikals sniedz garantiju savai produkcijai?
SIA SEMKO sniedz 2 (divu) gadu garantiju precēm, kuras iegādātas dotajā interneta veikalā.
Kādos gadījumos var uzskatīt pasūtīto preci par defektīvu?
Prece uzskatāma par defektīvu, ja tā neatbilst pirkšanas – pārdošanas līgumā norādītajam daudzumam, kvalitātei un raksturojumam, vai, ja to nav iespējams izmantot tam, kam tā paredzēta.
Ko darīt, ja saņemtā prece ir bojāta?
Ja piegādātā prece bojāta, Klientam nepieciešams paziņot par to Semko. Klientam ir tiesības remontēt preci vai nomainīt defektīvo preci bez maksas.
Kāpēc Semko man atmaksāji mazāku summu par atgriezto preci?
Atgriežamo summu par saņemto preci var samazināt, ja atmaksājamā prece ir bojāta, ja tā nav darba stāvoklī, vai ir zudis preces izskats.
Preces vērtība var samazināties arī pie tās uzstādīšanas. Jebkura nepienācīga testēšana vai izstrādājuma pārbaude var izraisīt tās vērtības samazināšanos, kuru Semko ir tiesības atskaitīt no atgriežamās summas.
Ko darīt, ja piegāde kavējas?
Nepieciešams sazināties ar SIA Semko pa tālruni +371 67674526 vai pa elektronisko pastu, lai precizētu informāciju par savu pasūtījumu.
Vai es varu nopirkt preci un atstāt savu pasūtījumu veikalā glabāšanā?
Nē, diemžēl, tāds variants nav paredzēts.
Vai kurjers var izsaiņot un uzstādīt pasūtīto preci?
Nē, diemžēl, tāds variants nav paredzēts.
Ko darīt, ja nevaru paņemt preci paredzētajā termiņā?
Ja kāda iemesla dēļ Klients nevar izņemt savu preci paredzētajā termiņā, nepieciešams sazināties ar SIA Semko pa tālruni +371 67674526 vai nosūtīt paziņojumu pa elektronisko pastu: info@rosela.lv.